دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۷ ب.ظ MUSICMA
دانلود کامل سریال ویلای من با لینک مستقیم

دانلود کامل سریال ویلای من با لینک مستقیم

 
 

دانلود سریال ویلای من با کیفیت HD

به روز شده

دانلود سریال ویلای من با کیفیت HD و لینک مستقیم

دانلود سریال ویلای من با کیفیت HD , دانلود سریال ویلای من , دانلود کامل سریال ویلای من ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود سریال ایرانی جدید

قسمت اول تا قسمت اخر که شامل 40 قسمت کامل اضافه شد

دانلود سریال ویلای من با کیفیت HD

دانلود سریال ویلای من با کیفیت HD

نام اثر: سریال ویلای من

کیفیت: HD 720p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: طنز تلویزیونی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

تهیه کننده و کارگردان: مهران مدیری

نویسندگان: خشایار الوند، امیرمهدی ژوله

با هنرنمایی: سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیرسلیمانی، رابعه اسکویی، امیرکاوه آهنین جان، بهار ارجمند، افسانه چهره آزاد، پانته آ رهنمون، ماندانا سوری، مهرداد مسعودنیا و…

سال ساخت: 1391

مدت زمان: هر قسمت میانگین 50 دقیقه

تعداد قسمت ها: 40 قسمت کامل

خلاصه داستان سریال ویلای من: ارسلان و هدایت دو مرد شکست خورده اند که در رستوران کار می کنند و مدام تحقیر می شوند. روزی آن ها مدرکی را پیدا می کنند که مربوط به یک مرد ثروتمند است. آن دو وسوسه می شوند که در ارثیه آن مرد ثروتمند شریک گردند و…

 

 

لینک دانلود رایگان:

 

دانلود سریال ویلای من با کیفیت HD

uptv-ir-1 دانلود قسمت 1 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 2 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 3 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 4 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 5 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 6 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 7 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 8 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 9 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 10 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 11 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 12 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 13 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود  قسمت 14با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 15 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 16 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 17 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 18 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 19 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 20 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 21 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 22 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 23 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 24 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 25 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 26 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 27 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 28 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 29 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 30 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 31 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 32 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 33 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 34 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 35 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 36 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 37 با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 38با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 39با لینک مستقیم
uptv-ir-1 دانلود قسمت 40 با لینک مستقیم

 

uptv-ir-4 جهت مشاهده اسکرین شات سریال ویلای من کلیک کنید.
uptv-ir-2 فرمت: mkv
uptv-ir-1 منبع: سایت آپ تی وی

۹۶/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
MUSICMA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی