دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ MUSICMA
دانلود آهنگ الی خانوم با صدای حامد پهلان و امیرحسین عابدینی

دانلود آهنگ الی خانوم با صدای حامد پهلان و امیرحسین عابدینی

انلود آهنگ الی خانوم از حامد پهلان و امیرحسین عابدینی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و امیرحسین عابدینی به نام الی خانوم از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Hamed Pahlan Ft Amirhoseyn Abedini Called Eli Khanom

sakha907

دانلود آهنگ الی خانوم با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین

 

متن آهنگ حامد پهلان و امیرحسین عابدینی الی خانوم

الی خانوم یه وقت نگی نگی دوستم نداری این عاشق دیونه رو یه وفت تنها نزاری

قربون اون قد بالات ازم نگیر نگاتو نمیتونه تو قلب من کسی بگیره جاتو

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

ای خانوم خانوم من چقدر برام عزیزی واسه تو جونمم میدم تا تو به هم نریزی

الی خانوم قشنگ ترین دختر رو زمینی همه دنیا میدونن فرشته زمینی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

الی خانوم یه وقت نگی نگی دوستم نداری این عاشق دیونه رو یه وفت تنها نزاری

قربون اون قد بالات ازم نگیر نگاتو نمیتونه تو قلب من کسی بگیره جاتو

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

ای خانوم خانوم من چقدر برام عزیزی واسه تو جونمم میدم تا تو به هم نریزی

الی خانوم قشنگ ترین دختر رو زمینی همه دنیا میدونن فرشته زمینی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان و امیرحسین عابدینی بنام الی خانوم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

آهنگ الی خانوم از حامد پهلان و امیرحسین عابدینی

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

 
۹۶/۰۳/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
MUSICMA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی