دانلود آلبوم رضا صادقی یعنی درد

دانلود آلبوم رضا صادقی یعنی درد

دانلود آلبوم جدید رضا صادقی بنام یعنی درد از رسانه موزیک آرشیو

از متن آهنگ های آلبوم و پخش آنلاین آلبوم با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ لذت ببرید

Download New Album Reza Sadeghi Called Yani Dard

دانلود آلبوم جدید رضا صادقی بنام یعنی درد

برای دانلود آلبوم این پست به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آلبوم رضا صادقی یعنی درد

بنا به درخواست موسه هنر اول لینک دانلود قرار نمیگیرد، عزیزان می توانند نسخه اورجینال رو خریداری کنند

بزودی … هواداران رضا صادقی برای پخش این آلبوم فوق العاده لحظه شماری رو آغاز کنند چون مراحل اداریش به اتمام رسیده و رفته به مرحله تکثیر انبوه توسط شرکت آوای هنر که توسط خود رضا صادقی زمان پخش آلبوم یعنی درد ۲ خرداد ماه خواهد بود.

»» لیست آهنگ های آلبوم رضا صادقی ««

Hale Baroon / حال بارون

Yani Dard / یعنی درد

Hame Om Roza / همه اون روزا

Mano Yadete / منو یادته

Masomaneh / معصومانه

Del Bi Gham / دل بی غم

Ye Chizi Kame / یه چیزی کمه

Aroom Boro / آروم برو

Hame Chi Khobe / همه چی خووبه

Avalin Baroon / اولین بارون

Man Dooset Daram / من دوست دارم

Dighe Tamom Shod / دیگه تموم شد

.

.

.


دانلود آلبوم جدید رضا صادقی بنام یعنی درد
 دانلود آلبوم رضا صادقی بنام یعنی درد

دانلود آلبوم رضا صادقی یعنی درد

 دانلود آلبوم رضا صادقی بنام یعنی درد

دانلود آلبوم رضا صادقی یعنی درد


.

.

متن و شعر آهنگ یعنی درد با صدای رضا صادقی

درد … یعنی غم داری بخندی به روت نیاری

درد … یعنی دورت شلوغه و کسی نداری

درد … یعنی تو خاک خودت غریب دیاری درد

درد یعنی شرمنده سفره ی بچه هاتی

درد یعنی بدهکار عمر و لحظه هاتی

درد یعنی دلتنگ دلیل خنده هاتی

درد …

من درد مشترکم منو فریاد کن

هم درد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن

منم از خودم بریدم و به انتها رسیدم

و از هر غریب و آشنا پرم

من درد مشترکم منو فریاد کن

هم درد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن

منم از خودم بریدم و به انتها رسیدم

و از هر غریب و آشنا پرم

++++

درد نون و درد بی اری دردی که از آشنا داری

درد بی خوابی و بیداری واسه فردا

باور این که خیلی تنهایی بسته ی ناجور دنیایی

عمریه بی خودی تو رویایی خالیه دستات

وقتی که دست بسته نشستی و خسته ایی

حتی به غصه هات وابسته ایی

زندگی تو این شرایطه یعنی درد

وقتی که دست بسته نشستی و خسته ایی

حتی به غصه هات وابسته ایی

زندگی تو این شرایطه یعنی درد

من درد مشترکم منو فریاد کن

هم درد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن

منم از خودم بریدم و به انتها رسیدم

و از هر غریب و آشنا پرم

من درد مشترکم منو فریاد کن

هم درد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن

منم از خودم بریدم و به انتها رسیدم

و از هر غریب و آشنا پرم

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای دانلود آهنگ جدید رضا صادقی کلیک کنید

توضیحات

آلبوم در 12 ترک می باشد و لیست ترک ها به شرح زیر می باشد

1 حال بارون
2 یعنی درد
3 همه اون روزا
4 من و یادت
5 معصومانه
6 دل دلا (دل بی غم)
7 یه چیزی کمه
8 آروم برو
9 همه چی خوبه
10 اولین بارون
11 من دوست دارم
12 دیگه تموم شد

پسورد آلبوم یعنی درد: h1sadeghi

این آموزش را قبل از خرید حتما بخوانید: http://upnama.ir/Education

آموزش:

1- کاربرانی که به وسیله ی موبایل دانلود می کنند از اپلیکیشن ADM استفاده نمایید (مخصوصا کاربرانی که مشکل دانلود دارن)

2- جهت خارج کردن فایل فشرده از زیپ در موبایل از اپلیکیشن ZArchiver در موبایل و winrar در کامپیوتر استفاده نمایید.

3- برای دانلود در دسکتاپ از نرم افزار FlashGet استفاده نمایید.

پشتیبانی:

برای پشتیبانی دقیق تر و بهتر از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

1- صفحه تماس با ما سایت به آدرس http://upnama.ir/contact     http://musicma1365.blog.ir که میتوانید مشکلات خود را رفع نمایید.

2- ارسال ایمیل مستقیم به ما upnama.ir@gmail.com

3- پشتیبانی آنلاین در تلگرام upnama@ (پیشنهادی).

4- تماس با شماره 09367384848 (تماس در ساعات اداری)