يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۷ ب.ظ MUSICMA
دانلود آهنگ جدید علیرضا جی جی و سیجل به نام از اونایی

دانلود آهنگ جدید علیرضا جی جی و سیجل به نام از اونایی

 

متن آهنگ جدید علیرضا جی جی و سیجل از اونایی

از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که با آتیش میاد
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که بازی زیاده
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که من دوست دارم شده روز تا شب میرم دنبالش میاد

از اوناست که میگی وای وای وای میری طرفش ساموار هار
از اوناست که فقط شلیک میکنن و مهم نیست براش هدف چی هست

از اونا که روزی ۴۰ لیر میخوره و مهم نیست براش طرف کی هست
هر پسری باش تو قرنطینست دل که نه فقط سینس

چک میخوره و جواب نمیده سردردش بدتر از شراب سفیده
دوایی که نه شفا نمیده و بدتر مغز روش خلاصی میده

سک مثه خودمه آره نصف گممه علاج حس گمه
موها طلایی یال شیر پوستش نرم رو بالشی
اصلا تو فکر خواهش نی همه در دسترسن براش آب شیر

ماجرا که نه یه قصه ی کوتاه براش کافیه این اسم بره روش آه
این حس فقط اولش خوبه آتیشیه که هر ورش چوبه
آتشفشان پمپه ای میشه همونکه فک نمیکردی ممکن نمیشه

از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که با آتیش میاد
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که بازی زیاده
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که من دوست دارم شده روز تا شب برم دنبالش میاد

شعر آهنگ جدید علیرضا جی جی و سیجل از اونایی

رُک بگم آره که دور تو خلی ولی تو غیرقابل کنترلی
سوژه ی جالب دور تا دوری تند نرو نه حالا که پشت رولی

مقصد ته دره ست باهاش هر کس میاد دربست
باهاش میشه بدمستو میخواد رامش کنه نمیدونه شکار توی دامش پُره
این موضوع بهم ثابت شده هه هر چی تره دختره رابطه باهاش گُم ترو تندتره

هردفعه توی فیس تایم لخت تره موی بلند دامن شُل
همه جا منو برد شبم اون منو خورد
نه نمیدونن شیطونه شیک جلو مامان بابا ولی خیلی تو تخت حیوونه یکی تو ده ملیونه

وقتی باشی فک میکنی شاخی خاصی ولی کلی زاخار باش میشناسی
فرق دارم من یا هوس ایماشم اگه نه بگو وسط فیلم پاشم
خیلی خوبم آره مهارت داره تو ادا اطوارشو بعضی رفتارش

تو از اونایی که منو میبری و میکشی آخر تو از اونایی که من میکنم بیخودی باور

از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که با آتیش میاد
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که بازی زیاده
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که من دوست دارم شده روز تا شب میرم دنبالش میاد

طرز تفکر بچه تر از تو همش در حال جلب توجه
هرموناش هردفعه ترشح کردن لوکش همون لحظه عوش شد

بستگی داره مودم به مودش دنیا رو اون آتیش زد منم موندم تو دودش زیاده اونقد غرورش
آره غدده غدده قدقد نمیکنن جلوش بدودو لیوان میارن براش
وُدو مودو بیدار میشه تنها صبح به صبح اون

چون نمیخواد پسرارو باز بشماره برا منم هر بازی هاردش فانه
ولی بی بی هر کی گیمو بات زده ایندفعه دیگه شل نیا آوانس نده

میرم دنبالش آره زیر ولتاژش مثه مریضی که میره قرص یادش
سایکو پت شدید زیر هر عکسش هرکی لایکو زد ندید باز دو خط جدید رو ایفونم ردیف

میاد سوسکی جلو فاز دوستی ملو نه که لوس شه ولو مایع ها که فقط پای گوشی هلو
تو کار پسرای شلختست زندگی براش یه لحظست حس خط به لثس
توام می مونی که چطو امو میزنه شیطونی جلو تی زده میدونی که اون میگذره

تا وارد منزله هندله بعدشم کنسله منطق من دله
ینی هر چی که دلم میخواد فردا که پیشکشه بذار فعلا بیاد آه

از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که با آتیش میاد
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که بازی زیاده
از اونایی از اونایی از اونایی از اونایی که من دوست دارم شده روز تا شب میرم دنبالش میاد

من از اونا ام که تو رو میبرمو میکشم آخر
تو از اونایی که منو میبری و میکشی آخر تو از اونایی که من میکنم بیخودی باور

۹۶/۰۳/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
MUSICMA

نظرات (۱)

وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی